Martin Nielsen glæder sig over stærk afslutning efter målrigt opgør
HERRE: Glæden var ikke til at tage fejl af hos træner Martin Nielsen efter Strandby/Elling/Nielstrup IF’s målrige opgør mod Dronninglund IF i Serie 2 Pulje 12. Hjemmeholdet leverede flydende angrebsspil og rundede sæsonen af på overbevisende vis.
Martin Nielsen roser sit hold for en stærk indsats og for at skabe et væld af chancer gennem hele kampen.
- Vi spiller en rigtig flot kamp, og vi kommer til en masse chancer. Meget tilfreds. Skulle der være lidt at komme efter, er det helt klart, at jeg synes, vi lukker for mange mål ind.
Ifølge træneren var nøglen til sejren, at Strandby/Elling/Nielstrup IF var det bedste hold på samtlige positioner på dagen, og efter hans vurdering kunne de sagtens have scoret flere mål.
- Vi kommer til en masse store chancer, og vi kunne igen sagtens have lavet mange flere mål. Men vi vinder, og det er det vigtigste. God afslutning på sæsonen.
Resultatet betød samtidig, at Strandby/Elling/Nielstrup IF sikrede sig tredjepladsen i rækken, og dermed opnåede sæsonens ambitionsniveau.
- Vi ender med at tage tredjepladsen og kun mangle 1 point for at skulle have været ude at spille om oprykning. Så vi er tilfredse. Målsætningen var toppen af Serie 2 - det må man sige, vi holder.
Nu venter sommerpausen, inden holdet i uge 31 deltager i en træningsturnering. Her bliver der mulighed for at afprøve nye idéer med de spillere, der er hjemme fra ferie. Martin Nielsen ser samtidig frem mod et spændende efterår.